سوته دلان

سوته دلان

گنجشک ها ورود تو را جار می زنند
سوته دلان

سوته دلان

گنجشک ها ورود تو را جار می زنند

کی آس chaos

کودتا در فاسیمین

حسرت و فرصت

علی .ع

از دست دادن فرصت اندوهى گلوگیر است

واقعا من چوب تنلی رو بارها خوردمو آدم نشدم

همون خگستر امروز هم 5 درصد مثبت خورد و من به خاطر تنبلی نخریدمش

آکنتور هم همین

وهور رو یه خورده از تنبلی یه خورده از ترس کمی هم متمرکز نبودن

امروز برنامه ای برا بای و سل ندارم تا وبصادر وا بشه

خساپا هم که هندونه در بسته رفته مجمع تا چی بشه


پی اس:

خاطراتِ چشمِ تو با من

کاری کرد

که کودتای ترکها با اردوغان نکرد

و پناه می برم به حضرتِ سیب

و چه بی پرده گفتم نه

وقت پرسشِ چشمت

می شناسی اَش؟یا نه


ومنی که با تو خوابیدم

بیدار می شدم با تو

ومنی که با تو خندیدم

وقتِ ممتدِ گریه


و پناه می برم به مستیِ سنگ

وقتِ برخورد با بلوغِ یک شیشیه

و پناه می برم به لذتِ توت

و پناه می برم به حضرتِ سیب

پناه بر آیه زیتون

پناه بر آیه تطهیر

که گناهِ من به پایِ تو بود

که هُبوطِ من به دستِ تو بود

و غزلهایِ شرجیِ چشمت


پی اس:

امروز صبح یادم رفت خگستر رو  اُردر بزارم در316 بعد صف شد332

وبصادر بای در 779 در هر مثبتی فردا سل می زنم

پی اس:

وبصادر ممنوع.متوقف شد




کنکور خر است بل هم بدتر

جوانی من و هم وطنانم

آینده ما

حال ما

و از 7 سالگی عزیز ما

بل هم کمتر

تا 27 سالگی ما

بل هم بیشتر

فدا و فنای در کنکور است

تفو بر تو ای کنکور

غم نان اگر می گذاشت

شاید حال و آینده شادتری لااقل می داشتیم