سوته دلان

سوته دلان

گنجشک ها ورود تو را جار می زنند
سوته دلان

سوته دلان

گنجشک ها ورود تو را جار می زنند

بای اند سل 30 مرداد 95

امروز هیچی نه خریدم نه فروختم

ولی در سرمه خساپا رو زیر 116 فردا اگه اومد بخرم

حسن یزدانی رو خیلی دوست دارم غرید و طلای المپیک رو از حلقوم رقیب و مربی و داور و زمین و زمان درآورد و از ارزش هاش چیزی کم شد

ولی یاد داد که برای بهترین شدن باید مبارزه کرد و ننالید و غر نزد

سه چاهار روز در بهشت بودم

بهشتی به نام نوا

در 75 کیلومتری تهران

روبروی قله دماوند

و بیش از ده لیتر آب چشمه خوردم.یخ.در این گرمای آخر مرداد من شبا با دوتا پتو خوابیدم

و از بهشت اومدم دوباره به جهنم

پی اس:

دیروز آکنتور رو 5000 فروختم و اپردازم فروختم در هر دو استراتژیم درست بود در قله فروختم

ولی خدا به دادم برسه با گوهران

اُوِر خریدم

نظرات 3 + ارسال نظر
آوا سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 19:11 http://minakuchulu.blogfa.com

من هم نوا رفتم
اتفاقا از آب آزو هم خوردم
واقعا زیباست


آزوووووووووووو
هوم واقعا بهشتیه برا خودش
بازآ
بازآ
که دلم تنگ توست

The Conqueror Worm سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 11:56 http://lunacy.blogsky.com/

این جایی که گفتی با پتو خوابیدی تو این گرما واقعا باید بهشتی باشد این قدر دلم میخواست ببینمش.

اینجا اسمش نوا هست
یعنی نوا برازنده اسمش هست
نوای پرنده ها و باد و طبیعت
باور کن یکی از بهشت های البته نه چندان گمشده ایرانه
درست روبروی قله دماوند
با چشمه های آب بی شمار
و البته" آب معدنی نوا"

نییییلوفر شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 17:12 http://maloosak.69.mu

زندگیتون سرشار ازمحبت ، مهربانی و دریایی از عشق و امید خیلی باعث افتخاره پیش منم بیاین مرسییییییییی
85416

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.