سوته دلان

سوته دلان

گنجشک ها ورود تو را جار می زنند
سوته دلان

سوته دلان

گنجشک ها ورود تو را جار می زنند

بای اند سل 30 مرداد 95

امروز هیچی نه خریدم نه فروختم

ولی در سرمه خساپا رو زیر 116 فردا اگه اومد بخرم

حسن یزدانی رو خیلی دوست دارم غرید و طلای المپیک رو از حلقوم رقیب و مربی و داور و زمین و زمان درآورد و از ارزش هاش چیزی کم شد

ولی یاد داد که برای بهترین شدن باید مبارزه کرد و ننالید و غر نزد

سه چاهار روز در بهشت بودم

بهشتی به نام نوا

در 75 کیلومتری تهران

روبروی قله دماوند

و بیش از ده لیتر آب چشمه خوردم.یخ.در این گرمای آخر مرداد من شبا با دوتا پتو خوابیدم

و از بهشت اومدم دوباره به جهنم

پی اس:

دیروز آکنتور رو 5000 فروختم و اپردازم فروختم در هر دو استراتژیم درست بود در قله فروختم

ولی خدا به دادم برسه با گوهران

اُوِر خریدم

امیدی به من نیست

امروز هم نتونستم اخلاق گندم رو درست کنم

عصبانیت سر هر چیزی

دیروز یعنی امروز صب

هم چنان که آخرین لحظه های هپروتم در حال اتمام بود صدای شیون شنیدم

صدای ناله

آهنگ عزا

نمیدونم بهش چی میگن

زاری ،عزاداری،شیون

از این خوانش هایی که برا عزیز از دست رفته می خونن

مامان بمیره ،نون آور من، عزیز دلم،مامان بمیره

خدایا چرا این توهم من تمومی نداره

چرا این همسایه اینقد بی ملاحظه هست

بعد که بیدار شدم با عصبانیت رفتم زنگ واحدشون رو زدم

بعد دیدم همه در حال گریه و ضجه موره ان

وای خدای من

باز هم قضاوت

باز هم عصبانیت

اینا فامیلای همسایه مون بودن که چن وقته بچشون مریض بود

مرد

13 سالش بود و شفا نیافت و مرد

حالم بده

خیلی بد

اون از دیروز

اینم از امروز

خدا حال من خیلی بده



هنوز نئشه ام نئشه رفتن تینا

تینا رفت

 و من هنوز در شوک و هپروت قرص های خوابی ام که نمی دونم چن تا خوردم و دورش جی بوده 

دوز فرص ها حیتمنم مهم ماما من تا خالا قرص خواب و نحوردم ومی ذونم مه اتین قرصا را اونم میخوبر کخه بخئلابه منم ذارم میخئلاله

خدا فظ


پی اس:

من خوبم خوب

فقط یه معامله بد کردم، که خیلی توضرر رفتم

تو عصبانیت و اضطراب و رفتن های تینا و بازی های قلبم و ...

تنهایی و ...

خدایا گوهران برگرده

خیلی بی هوا خریدم

به پای من نمان لاگ پشت گالاپاگوس

باور کن بانو

من با بوسه ای به خواب می روم

اما بگذار که اول چشم هایم را ببندم 

بگذار بخوابم

لالایی بخوان 

خوابم کن 

بعد هر جا که خواستی برو

به سلامت 

تو زیباتر از آنی که من پاپتی تو را اسیر نداشته هایم کنم

قفس ، برای ماکیان خانگی جذاب است

تو پرنده بی طاقت جزایر گالاپاگوس

پرنده بهشتی هستی

ومن لاک پشت گالاپاگوس

به پای من نمان

پرنده رفتنی است

...

وقت رفتن بیدارم نکن

بگذار فکر کنم که با بوسه ات به خوا ب رفتم

باور کن

دعایت می کنم

دلتنگ مشو

من آدم تو نبودم

هیچگاه یاد من مکن

من همان دیوانه بی خاصیت خوام ماند و نه چیز دیگر

که سیگار و حافظ و دفتری شعر به دستش

و گاهی چای و گاهی اگر شد ...

همیشه به یادت....

I'm a damn good it feels damn good ecstatic ecstatic

ow much I'm fine.

Like a drunk man

Like an addict

You're a pretty damn fine phase

Carefree

Forget everything

I do not know today what the Stowe Kham

You're a good sleep and wake and a high of just Aynqd Fhmydk

Who heads the Khgstr

The two-day who wanted JIT and poured

Aprdazm yet Profile

Vbsadrm not open

Half sold Kntvr

I got a bad gambling gem

Do you Hprvtm

Tomorrow voice the praises

I do not know what it was this pill I got my heart

Nigga Me



I do not tolerate rivals and slept

Pull God or the evening menu

It's so crazy

I hurt him