سوته دلان

سوته دلان

گنجشک ها ورود تو را جار می زنند
سوته دلان

سوته دلان

گنجشک ها ورود تو را جار می زنند

امیدی به من نیست

امروز هم نتونستم اخلاق گندم رو درست کنم

عصبانیت سر هر چیزی

دیروز یعنی امروز صب

هم چنان که آخرین لحظه های هپروتم در حال اتمام بود صدای شیون شنیدم

صدای ناله

آهنگ عزا

نمیدونم بهش چی میگن

زاری ،عزاداری،شیون

از این خوانش هایی که برا عزیز از دست رفته می خونن

مامان بمیره ،نون آور من، عزیز دلم،مامان بمیره

خدایا چرا این توهم من تمومی نداره

چرا این همسایه اینقد بی ملاحظه هست

بعد که بیدار شدم با عصبانیت رفتم زنگ واحدشون رو زدم

بعد دیدم همه در حال گریه و ضجه موره ان

وای خدای من

باز هم قضاوت

باز هم عصبانیت

اینا فامیلای همسایه مون بودن که چن وقته بچشون مریض بود

مرد

13 سالش بود و شفا نیافت و مرد

حالم بده

خیلی بد

اون از دیروز

اینم از امروز

خدا حال من خیلی بده



نظرات 2 + ارسال نظر
جین دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 19:26

سخت بوده

سارا.... دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 15:35 http://myhappyframes.blogsky.com

سلام...

دخترعموم هم فقط ۱۳ سالش بود که رفت ... بعد از یه سرطان کوفتی استخوان... دوسال عذاب کشید... اولش استخوان پاش از زانو تا مچ را در آوردن و سرتاسر پاش ...از ران تا مچ ...میله رد کردن ... که مثلا اسخوان باقی موند را کشش بدن و استخوان رشد کنه ... که کرد... اما باز سرطانی شد ... اونوقت پاش رو قطع کردن ... از وسط ران... و یکسال دخترک با یک پا عذاب کشید .. اما هیچکدوم افاقه نکرد و رفت... رفت به راهی که دوسال قبلش باباش - یعنی عموی من - رفته بود.... دو مرگ در طی دوسال.......
اما این اخر قصه نبود.... بعدنوبت پسر عموی دیگه ام بود... ۲۰ ساله ...دانشجوی زبان ... همون درد لاعلاج دخترعموم را گرفت.....و دوسال عین همون مراحل براش طی شد... در حالی که حتی خودشم میدونست که امیدی نیست... و درست بعد از ۲ سال رفت... ۲۲ سالگی پایان کارش بود...
راستش اونقدر مرگ زود هنگام دور و اطرافم دیدم که ... وقتی مادرم در ۵۵ سالگی ... برای همیشه ترکمون کرد... دیگه خیلی جوون به نظرم نمی اومد!
حالا یه جورایی ضد ضربه شدم...... مرگ ها را تقریبا راحت می پذیرم ......
میگن وقتی درد از یه حدی بگذره ... دیگه حسش نمی کنی ... شاید درد مرگ برای من اینطوری شد... دیگه خیلی درد نداره


خدا همه شون رو رحمت کنه
و ...
اینو دیگه تکرار نکن لطفا
تکرار منفی ها برا آدم منفی میاره
ایشاللا از این به بعد براتون شادی بیاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.