سوته دلان

سوته دلان

گنجشک ها ورود تو را جار می زنند
سوته دلان

سوته دلان

گنجشک ها ورود تو را جار می زنند

کشف تقدیر قمارباز

ناگاه:
من، در تو، ماجرای به قطب رفتن، در تو، کشف تقدیر قمارباز را
در تو، فاصله را
من، در تو،
ناممکنی ها را دوست دارم
غوطه ور شدن در چشمان ات چون جنگلی غوطه ور در نور
و خیس از عرق و خون، گرسنه و خشمگین
با اشتهای صیادی، گوشت تن ات را به دندان کشیدن
من، در تو، ناممکنی ها را دوست دارم
اما، ناامیدی ها را

هرگز...!


پی اس:

بورس بی رمقه

مثه آفتاب امروز

مثه چشم های من

بعد از تو ...پی اس 2:

به پست 6 شهریور رفتم از سه سهمی که خریدم لابسا 40 درصد رفته بالاامروز فروختم

لکن شنبه هم مثبته فک کنم

لکن نچلاندیمش

گوهران هم داره استارت میزنه

لکن سکرما کی بپره معلوم نیست ولی به قول دوستان ترک عزیزم آممااااااااااااا ها

شکرت خدا پاییز عزیز هم داره میاد

بوی ماه مهرو تولد عزیزترین ها













نظرات 2 + ارسال نظر
The Conqueror Worm جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 05:56 http://lunacy.blogsky.com/

من، در تو، ناممکنی ها را دوست دارم
اما، ناامیدی ها را
هرگز...!

چه قدر خوب بود.

به نظرم امید بالاتر از
عشق
بالاتر از ایمان است

جلبک خاتون چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 12:23 http://zendegiejolbakieman.blogsky.com/

ناممکن ها میتونن دوست داشتنی باشن؟

در مورد بعضی ها
ناممکن ها
با چاشنی امید
نه حسرت و دریغ
بله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.